Házirend – Bejelentkezés – Késés – Lemondás

Van pár alapvető, általános illemszabály, amelyről kénytelen vagyok külön cikket írni, mert sajnos sokak számára nem evidens. Nagyon bosszantó, és kellemetlen, amikor egyesek nem veszik figyelembe, hogy viselkedésükkel problémát, kárt okoznak másoknak.

A pedikűrös, manikűrös szakember kiválasztása meglehetősen bizalmi kérdés. Amennyiben ez a bizalom kölcsönös, az megfelelő alapot biztosít egy jól működő, hosszú távú vendég-szakember kapcsolathoz.

Szeretem a munkám, szívvel-lélekkel végzem. Igyekszem vendégeim időbeosztását, személyes igényeit maximálisan figyelembe véve, a tudásom legjavát nyújtva, hatékony kéz- vagy lábápolási szolgáltatást nyújtani. Ehhez azonban elengedhetetlenül szükséges, hogy jelenlegi és jövőbeli vendégeim is tiszteletben tartsák az alapvető etikett szabályokat, és az én időbeosztásom, házirendem is.

Szolgáltatásaim igénybevételéhez előzetes időpont egyeztetés szükséges, bejelentkezéseket CSAK telefonon, kijelzett számmal tudok fogadni. Kérem, mindezt hétköznapokon 9 – 20 óra közöttre időzíteni. Amennyiben nem veszem fel a telefont, akkor épp dolgozom, de mindenkit visszahívok, akit lehet!

Mindenkire előre meghatározott időm áll rendelkezésre, belekalkulálva, hogy a vendég kezének, lábának aktuális állapotától függően változó, hogy egy-egy kezelés mennyi időt vesz igénybe, így a honlapon olvasható kezelési időtartamok csak megközelítőek.

Valószínűleg Ön sem szeret várakozni, és azt sem kedveli, ha mások megzavarják a kezelését. Ezért kérem, hogy pontosan a megbeszélt időben érkezzen!

Szomorúan tapasztalom, hogy egyre többen késnek, vagy épp sokkal hamarább érkeznek a megbeszélthez képest, néhányan pedig nem jönnek el a megbeszélt időre. Kiemelten fontos, hogy a megbeszélt időpontokat mindenki komolyan vegye!

Kérem, hogy mindenki időben induljon el, a dugókat is figyelembe véve, ütemezze a napirendjét pontosabban, a 10 percnél több késést nem tudom tolerálni, mivel felborítja a tervezett munkarendet.

A következő vendéget nem várathatom meg az előző vendég késése miatt, így a késés miatti rövidebb idő alatt nem tudom garantálni, hogy mindent elvégezhetek a kezén és a lábán, ami szükséges, illetve amit még pluszban szeretne.

Ha valakinek például 11 órás időpontja van, az ne 10:57-kor jelezze, hogy késni fog fél órát, mert ez nem tolerálható, és előfordulhat, hogy aznap már nem tudom fogadni, hanem másik időpontot kell egyeztetnünk.

Ugyancsak gondot okoz az is, ha valaki hamarabb érkezik, mivel a két vendég közötti takarítás, fertőtlenítés, előkészítés is időt igényel, és ez az idő nem csökkenthető le.

A bejelentkezéseket legkésőbb 48 órával az időpont előtt lehet lemondani, vagy módosítani – telefonon (az sms vagy az e-mail erre nem megfelelő), ellenkező esetben a következő alkalommal az előzőleg rendelt szolgáltatás árának 50%-át is ki kell fizetni! Ha ez nem történik meg, akkor több időpontot nem tudok adni! Az előző napi, vagy aznapi lemondást illetve módosítást csak kivételes esetekben tudom figyelembe venni, és ez semmiképp sem lehet rendszeres! Kérem mindezt tiszteletben tartani az időpont egyeztetéseknél!

Az idő mindenkinek pénz. Minden időben le nem mondott, át nem helyezett, és igénybe se vett időponttal értékes munkaórákat veszítek. Amikor nem tudom a várólistás vendégeimmel se betölteni a megüresedett időt, az számomra bevétel kiesést jelent.

A megbeszélt időpont után 5 perccel telefonálni szoktam, ha a vendégem nem érkezik időben. Ha valaki ilyenkor kikapcsolja, vagy nem veszi fel a telefont, nem is jön el, és később sem hív vissza, az magáról állít ki bizonyítványt! Ez a viselkedés nem csak velem szemben etikátlan, hanem azon vendégeimmel szemben is, akik épp miatta nem jutottak el hamarabb hozzám. Gondoljon bele, Önnek vajon hogy esne mindez?

Egyszerre csak egy vendéggel foglalkozom, és nem tudok a kezelendő személyen kívül helyet, figyelmet biztosítani egy vagy több kísérőnek, ezért kérem, hogy egyedül érkezzen a kezelésre -kivétel ez alól a nehezen mozgó ember, illetve a gyermek.

A munkámat lassítja, a minőség rovására megy, és balesetveszélyes is, ha a vendégem vagy az én figyelmemet elvonja egy kísérő. Ugyanez a helyzet akkor is, amikor a vendégem mobil telefonál, vagy eszik, és közben fészkelődik.

A kéz- és lábápolás során maximálisan törekszem a kiváló, biztonságos munkára, és igyekszem barátságos környezetet, kellemes hangulatot biztosítani, hogy a kezelés egyben relaxáló, felüdítő is legyen, de mindez a vendégem hozzáállásán is múlik.

Az árlistám és az akcióim megtalálhatóak a honlapomon. A plusz anyagfelhasználás több anyagköltség, tovább tart időben, ezért többe is kerül. Az erősen elhanyagolt kéz, illetve láb kezelése ugyancsak több időt (anyagot) igényel, ezért az ár is magasabb. Értékelném, ha mindezt megértené, és elfogadná minden ügyfelem.

Minden vendégemmel átbeszéljük kezelés közben, hogy nagyjából milyen időközönként lenne szüksége a következő kezelésre. Eléggé szoros időbeosztásban dolgozom, a naptáram gyorsan betelik, ezért célszerű előre gondolkodni, és a kezelés végén újabb időpontot foglalni.

Amikor valakivel jó előre időpontot egyeztetek, annak előző nap általában egy emlékeztetőt is küldök, pont azért, hogy ne legyen a kezelés elfelejtve, ha mégse írta volna be a naptárába.

Nyilván vannak olyan SOS, előre nem látható helyzetek, amik nem rendszeresek, és amiket figyelembe kell venni, de egyéb esetben senkivel sem tudok kivételt tenni.

Aki a fentieket nem tudja elfogadni, azt arra kérem, hogy ne jelentkezzen hozzám kezelésre. A többieket várom szakértelemmel, és szeretettel!

Egy kis odafigyeléssel, empátiával, egymás iránti tisztelettel mindannyiunknak könnyebb lehet az élete. A vendégeim pedig nem csak szép kezekkel, lábakkal, körmökkel, hanem kipihenten, felszabadultan, és elégedetten is távozhatnak!

Hozzászólás lezárva!